Digital – це ваш сайт, інформація про компанію та відгуки про вас у пошукових системах та соціальних мережах, e-mail маркетинг та багато іншого. Якщо цього немає, то настав час змінюватися зараз або залишитися в минулому.
Digital-стратегія — це:
Дослідження ринку, попиту, конкурентів;
Сегментування цільової аудиторії;
Позиціонування, що корелює з наявним ринком та обраними сегментами;
План комунікації із цими сегментами з позиції розробленого УТП.
Кому потрібна digital-стратегія?
Бізнес, який планує залучати клієнтів з інтернету. Насамперед для складних товарів у яких сформованого попиту бракує виконання плану продажів.
З чого складається маркетинг в інтернеті ми перерахуємо найпоширеніші види діджитал маркетингу:
цифрове ТБ та онлайн-радіо;
реклама у додатках, месенджерах, онлайн-іграх;
SMS розсилання;
реклама на інтерактивних та вуличних світлодіодних екранах, терміналах самообслуговування;
SEO та SEM — пошуковий маркетинг у мережі;
контекстна реклама, банери та тизерна реклама;
SMM — маркетинг у соціальних мережах;
email-маркетинг;
партнерський маркетинг, у якому вебмастер отримує оплату за залучення кожного відвідувача чи покупця.
Дозволити собі все і відразу можуть небагато компаній, але це найчастіше і не потрібно. Вибір залежить від цілей бізнесу та підходу агенції, яке веде проєкт.
Замовити діджитал присутність в інтернеті ви можете за номером:
+38 066 575 49 85 або на сайті www.jda.in.ua