Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи.
Що буде популярним у digital світі?
1. Штучний інтелект
Artificial intelligence або штучний інтелект впевнено входить у новий 2022 рік і є буквально в кожній галузі, включаючи контент-маркетинг, РРС та інші.
2. Голосовий пошук
Тренд digital-маркетингу 2022, що вже активно використовується багатьма користувачами. Популярність буде тільки зростати та адаптуватися відповідно до тенденцій та попиту клієнтів.
3. Розробка сайтів, орієнтованих на мобільні пристрої
Не секрет, що рівень використання смартфонів зростає. Більшість переходить на мобільні гаджети завдяки зручності. Компаніям необхідно створювати зручний для мобільних пристроїв контент, який займає вищі позиції в пошукових системах.
4. Досвід користувача (UX)
Користувачам потрібен зручний і швидко працюючий продукт, тому зайві елементи, що уповільнюють завантаження, просто відбивають бажання залишатися на сайті або використовувати мобільний додаток.
Щоб створити хороший UX, необхідно дотримуватися кількох правил: швидке завантаження, логічна та проста структура, адаптація під мобільні пристрої.
5. Відеомаркетинг
У наші дні реклама у відеоформаті набирає обертів — все більше користувачів не хочуть читати, вони хочуть дивитися. Слід зазначити, що вплив таких програм, як TikTok, Snapchat, Twitch зростає, при цьому відео на YouTube, Facebook, Twitter, Instagram також не здають своїх позицій — навпаки, стають все більш затребуваними.

Багато трендів digital-маркетингу 2022 перетинаються і взаємодіють один з одним. Варто зазначити, що фундаментом актуальних тенденцій на 2022 рік стане гнучкий маркетинг.
Замовити digital присутність в інтернеті ви можете за номером:
